петък, 2 септември 2011 г.

На добър час в първи клас!

Напоследък съм обвзета от еуфорията около подготовката на моята малка "първокласничка".
За първия учебен ден реших да приготвя по една малка изненадка за децата от нейния клас. Направих различни кутийки, с пожелание "На добър час в първи клас" отпред на кутийката. Вътре поставих малко лакоства и по едно малко папирусче със стихче, което съвсем случайно намерих в нета.  И понеже много ми хареса, ще го споделя с вас...

Мамино юначе
мило първолаче, 
раничко ще ставаш
да не закъсняваш.
Пъстрото букварче
ще ти е другарче.  
Буквите щом знаеш
всичко ще узнаеш.  
Сполука, юначе, 
мило първолаче
 Лилия Велчева  










8 коментара:

  1. Чудесна идея :) Много ми харесва стихчето, а децата със сигурност ще са много щастливи.Успех на първолаците от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво на теб! Чудесна идея да зарадваш децата! Кутийките са чудесни!

    ОтговорИзтриване
  3. Много весело и забавно, а кутийките са чудесни и изненадващи! Страхотно! Успех на първолаците и ма мамите на първолаците!

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина чудесна идея, толкова мил и скъп спомен от първия учебен ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Ани, много мило от твоя страна е да зарадваш децата! Ще бъдат изненадани и въодушевени! Кутийките ти са прекрасни! И аз правя такива изненади на първолаците, но като учител, сигурно и други колеги постъпват така, но в практиката ми до сега не съм срещала родител като теб! Вашата госпожа е щастливка!

    ОтговорИзтриване
  6. Възможно ли е да изпратите шаблона?!Ще съм благодарна тъй като ще посрещам 1 клас и идеята е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  7. Възможно ли е да изпратите шаблона?!Ще съм благодарна тъй като ще посрещам 1 клас и идеята е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни кутийки,Ани и честита първокласничка.Дечицата със сигурност ще бъдат изненадани приятно ;)))

    ОтговорИзтриване