понеделник, 27 януари 2014 г.

Албумче

Здравейте отново!

Албумчето, в което ще съхраняваме най-хубавите спомени от успехите на голямата ми дъщеря - победи в състезания, награждавания и т.н. е готово от няколко дена. Но не бях приключила с украсата до днес, когато най-после пристигна тази красива панделка с пом-пони. Така, че вече мога да ви го покажа :)
Закачила съм една символична Айфелова кула, за успехи все напред и нагоре...
Измежду листите за снимки съм сложила различни стихчета на паус...





Ani


3 коментара:

  1. Много е красиво, Ани. Личи обичта, с която си го правила. С пожелание да го запълните с много, много прекрасни спомени:)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Вече дори залепихме първите няколко снимки :) Дъщеря ми много му се радва :)

      Изтриване