понеделник, 30 май 2011 г.

"Предай нататък"

Здравейте!

За пръв път се включвам в подобно "предизвикателство", но ми се стори, че ще е забавно. Ето за какво става дума:
"Предай нататък" означава да ощастливиш някой на случаен принцип без да очакваш нещо в замяна. Това е предаване на внимание и доброта, с надеждата този, който ги получи да направи същото, като по този начин се получи една никога неспираща верига на доброто. По този начин ние се опознаваме.
"Обещавам да изпратя ръчно направени неща от мен на първите 5 човека, които коментират тук. Те, от своя страна трябва също да публикуват това на своята стена и да изпратят нещо направено от тях на първите 5 човека, кото коментират под тяхната публикация."

Ето какво трябва да направите:
1. Оставете коментар на тази публикация. Ще изпратя нещо направено от мен на първите 5 коментатора.
2. Пуснете публикация във вашия блог със същото предложение.
3. Изпратете нещо направено от вас на първите 5 които коментират под вашата публикация.
4. Изненадата трябва да бъде изпратена до края на 2011 година.
Моля не се записвайте освен ако не сте напълно убедени че ще спазите обещанието си да изпратите нещо направено от вас на 5 човека!
Изпратете ми своя пошенски адрес на имейл kiranska@abv.bg
В заглавието на мейла сложете "Продължи нататък"


Hi everyone! This is my very first time I'm entering this kind of "challenge" and thought it would be fun!
"Pay It Forward" is the idea of blessing someone with a random act of kindness without expecting anything in return. It’s passing on a kindness, hoping that your recipients will do the same, and forming a never-ending chain of goodwill. But it isn’t only kindness, it is also a means to connect and share instead of just keeping it to ourselves.
"I promise to send an original creation to the (1st) 5 people who leave a comment here. They must, in turn, post this on there blog, and send something they make to the 1st 5 people who comment on their status."

Here's what you need to do:
1. Leave a comment on this post. I will send a handmade gift to the first 5 commenters.
2. Create a post on your blog offering the same.
3. Send a handmade item to your first 5 commenters.
4. It must be sent to your 5 people sometime in 2011.
Please do not sign up unless you are fully committed to making your 5 items!
PLEASE EMAIL ME YOUR MAILING ADDRESS TO ( KIRANSKA@ABV.BG )
PUT PAY IT FORWARD IN THE SUBJECT LINE

3 коментара:

  1. Е, нека аз съм първата. Явно пространството се е пренаситило от тази инициатива. И аз съм започнала играта, дори два пъти. С този запис стават три /значи трябва да изпратя изненада на 15 човека, а още няма нито един записан :-( , но до края на годината има още време/ Анджи, за мен ще е удоволствие да получа нещо, сътворено от теб

    ОтговорИзтриване
  2. Записвам се:) Аз също участвам в тази инициатива.Ще се радвам да получа нещо изработено от теб.

    ОтговорИзтриване
  3. Поли, Fragola, вашите изненади пътуват вече към вас!

    ОтговорИзтриване