вторник, 28 февруари 2012 г.

Winner of my blogaversary candy!

Добро утро, хартиени феи!
Бързам да ви съобщя кои са късметлиите в моята почерпка по случай празника за първата годинка на блога ми. Благодаря на всички които се включиха и ме поздравиха за празника!
И така, за да не ви бавя, ето какво е решението на True Random Generator.....
Късметлията е ............



#35 MELANI

Честито MELANI! Очаквам да се свържеш с мен и да ми изпратиш твоя адрес на електронната поща, посочена във визитката ми.

Такааааа, втората символична наградка - ръчно изработена и украсена кутийка пълна с хартиени елементи отива при един от моите последователи, който редовно се отбива в мноя блог и ме поощрява със своите хубави коментари... И това е Miss Emerald!
Тони, очаквам да се свържеш с мен и да ми изпратиш твоя адрес.

Отново благодаря на всички, които дойдохте и уважихте моя празник! Благодаря ви, че ме подкрепяте!
Хубав ден!

*************************************

Good morning paper fairies!
I'm so eager to tell you who are the lucky winners of my blog candy. Thank you so much to everyone that joined the candy and send your greetings for my blog birthday!
And without further ado here's the decision of the True Random Generator.....
The lucky winner is ............



#35 MELANI

Congratulation MELANI! Please send me your address on my email (you can find it in the short info for me on my blog).


Annnnnd, the second prize - a handmade decorated  box, full of paper diecuts goes to one of my followers that often visits my blog and always leaves me nice comments for my work... And that is you - Miss Emerald!
Toni, please send me your address!


Thanks everyone for being with me on my birthday! Thank you so much for all your lovely comments that make my day!
Have a nice day!



5 коментара:

  1. Честито на Мелани! С много творческо вдъхновение да ползва чудесните материали!
    Ани, благодаря ти! Много приятно ме изненадваш и съм супер щастлива, че ще притежавам нещо толкова красиво, изработено от теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравляю Мелани с выигрышем!

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се за Мелани, със здраве да ползва наградата и много красиви проекти да видим в бъдеще. Също заслужена награда и за Тони, така всеотдайна към всички.

    ОтговорИзтриване
  4. УАУ ,не мога да повярвам ! Сега отварям блога и не можах да повярвам на очите си !! Наистина съм аз!!! Много много благодаря на Ани и на всички момичета ...Поздравявам и Miss Emerald тя също е едно от моите вдъхновения!! Ани целувки от мен!!

    ОтговорИзтриване