сряда, 25 януари 2012 г.

Предай нататък

Реших и тази година да се включа в играта.
Правилата вече са ясни.Първите петима, които оставят коментар под публикацията ми, ще получат нещо от мен до края на 2012. Те от своя страна трябва да направят същото.

Адресът ми е във визитката, така че направо ми пишете или в коментара оставешете ваш мейл за връзка.
Идеята на Кали е страхотна, затова мисля да я взаимствам... За да мога да ви изненадам приятно, разгледайте публикациите ми назад и ако нещо ви хареса, оставете коментар под поста - нещо от рода на "Това е моята картичка". Ако е при мен може да ви я изпратя или пък ще направя нещо друго в този стил.

7 коментара:

  1. Харесвам много стила ти и не устоях на изкушението да се запиша и при теб. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ще участвам за пръв път и много бих се радвала на някое от твоите прекрасни творения :)Благодаря за възможността:) X

    ОтговорИзтриване
  3. Бих изкала да участвам и тук, но не съм доразбрала условието на играта :) Желая ви приятни емоции с Предай нататък

    ОтговорИзтриване
  4. Хммм, може ли и аз да се запиша!

    ОтговорИзтриване
  5. How does the game work, sounds exciting.
    Hugs, Rosalee

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Hi Rosalee! If you want to take part in the game, you need to send me your mailing address so that I can send you something that I have made myself (a card or some other handmade project). You, in turn, should post on your blog about the game and then send to the first 5 people that comment on your post something handmade to. And so on... Hope that makes it clear!

      Изтриване
  6. Ех, изпуснала съм да се запиша тук, но искам специално да изкажа възхищението си от твоите творби и от начина по който ги представяш! Не винаги успявам да оставя коментар "на време", но винаги с удоволствие посещавам твоето местенце..

    ОтговорИзтриване